שלום רב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש עברתי אנדוסקופיה ונאמר לי שיש לי צליק + רירית דקה מהרגיל + דלקת במעים לא חיידקית. הרופא מסר לי לעשות דיאטה ללא גלון ואמר שהדלקת תעבור לבוא למעקב תוך 3 חודשים בנתיים עשו לי בדיקת גסטרין יצא <10 קטן מ10 שהנורמה בקופה שלי לאומית זה 13 מינימום אני מאוד רוצה לדעת מזה אומר ורופאת המשפחה לא יודעת רופא הגסטרו יהיה רק עוד שבועיים. אני עייפה הכאבים לא עברו רק נהיו יותר חלשים בבקשה תעזור לי אם אדג שזה קשור אלך לרופא פרטי. תודה ובהערכה לימור
בוקר טוב לימור, לצערי, שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. אנא פני לפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה. בהצלחה.