מנותח קרוהן שלך
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר פרסון הנכבד שלום נותחתי בהדסה לפני 10 שנים על ידך עם עזרה של פרופ ריבקינד,כיום אני בעיקר סובל מאנמיה 7,לפעמים 8 רמת הברזל לא עוברת את ה 15 וזאת למרות עירויי ברזל ממושכים.גם סובל מכאבים איומים בכל הפרקים,כרגע מקבל ציפרוגיס ופנטסה בגרנולות,אני מקבל גם 200 מג מתדון כטיפול גמילה קבוע זה 6 שנים,אודה לך על עצה,כי אני !
שלום יגאל, זוכר אותך היטב. השאלות העומדות כיום על הפרק הן: 1. מי הגסטרואנטרולוג שמטפל בך? מה דעתו על מצבך הנוכחי? 2. האם יש לך מחלת קרוהן פעילה כעת, ואם כן אז באיזה חלק של המעי? 3. האם עברת בירור כלשהו לאנמיה הזו, מתי ואיזה? קולונוסקופיה? גסטרוסקופיה? קפסולה? 4. האם קיבלת רמיקייד או הומירה?