פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 43 סובל מפיסורה כרונית ולאחר כל הטיפולים כולל ניפידיפין שעזר בהתחלה אבל לא לאורך זמן. לציין שיש לי יציאות אחת ליומיים שלושה ואני מקפיד על תזונה עשירה בסיבים ושתיית נוזלים אבל בחודש האחרון לאחר יציאה חשתי ברע ועברתי בערך שעתיים או שלוש של רעידות וצמרמורות וחום גבוהה של 39 ללא יכולת לעשות כלום ולאחר מכן רגיעה והכל הסתדר ואז שוב לאחר יציאה בשירותים אותה התופעה, האם מדובר בתופעה מוכרת?
בוקר טוב יוני, לפיסורה בד"כ לא מתלווה חום גבוה. במידה ויש חום גבוה, יש צורך לחשוב על אבחנות אחרות - בד"כ לכיוון של תהליכים זיהומיים. ממליץ לגשת ולהיבדק ע"י פרוקטולוג בהקדם.