לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, נתחתי לפני5 ימים לטיפול בשני סדקים קדמי ואחורי(פיסורה. מייד הרגשתי שיפור עצום מלפני הניתוח. חזרתי לתזונה רגילה. היום היציאה כאבה יותר והיה דימום,כאבאים אחרי היציאה. האם עשיתי נזק? האם חזרתי לתזונה רגילה מהר מדי?. רות
שלום רות, לחולים שלי אני ממליץ על מזון עשיר סיבים, שתיה מרובה ושמן פאראפין למשך שבועיים לאחר הניתוח. לא סביר שניגרם נזק כלשהו. פשוט תחזרי למזון עשיר סיבים ושתיה מרובה. שטיפות במים וסבון והשרייה של הישבן במים חמים (אמבטיות) יכולה לעזור גם כן. החלמה מהירה.
תודה רבה על תשובתך המהירה והמקצועית. אני אוכלת סיבים מסוג פייבר 1. מה הכמות היומית שאני צריכה לאכול? כמה שמן פראפין לקחת ביום? תודה רבה רות