פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני בן57 אובחנה אצלי פיסורה לאחרונה. זה כשנתיים אני עוזר ליציאות עם דוש על פי הטבעת בכדי להתרוקן לחלוטין. כרגע יש לי עצירות זה כשבועיים.לשרותים אי הולך כ6 פעמים ביום, הריצה לשרותים נובעת בעיקר עקב לחץ על הפצע וכאב.פתח היציאה הוא צר מאוד. אני מורח ניפידיפין,אין שיפור. איך ממשיכים.
ערב טוב אלמוג, בשורה התחתונה, אני ממליץ לך להיבדק ע"י פרוקטולוג ואם אין שיפור במצב הפיסורה כבר זמן רב, הפתרון הוא ניתוחי.
אני שואל לגבי פתח יציאה צר. מלבד ניתוח אין דרך להרחבה? בניתוח הרחבה,גם הפיסורה מטופלת? כמו כן אני לא מצליח למנוע את העצירות, ניסיתי הכל. מה לגבי המשקאות למינהן שמוכרים באתרים מסוימים?