העדפת בוטקס או ניתוח לפיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מעיוןבפורומים ראיתי שהתשובה לשאלה היא בדר"כ שהחולה יבחר. מענין אותי לקבל תשובה לא מחייבת, מה אתה באופן אישי היית בוחר אם היית צריך לבחור בשבילך.. (כך שהתשובה לא מחייבת). אני פשוט מאוד מתלבט.
ערב טוב אודי, לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות. היתרונות של ניתוח: 1. שיעורי הצלחה גבוהים מאוד (מעל 95%) 2. שיעורי חזרה נמוכים מאוד 3. הכאבים חולפים מייד בתום הניתוח החסרונות של ניתוח: 1. זה ניתוח (הרדמה, חתך וכד') 2. סיכוי נמוך מאוד לחוסר שליטה חולף על היציאות (פחות מ-5%) החסרונות של בוטוקס: 1. מחיר. בקבוקון אחד עולה 500$ 2. ההזרקה גם כואבת והמזריק צריך להיות מאוד מנוסה. אם מזריקים בטעות לא למקום הנכון - יכול להגרם שיתוק של שרירי פי הטבעת ל-3 חודשים עם אי שליטה מלאה. 3. שיעורי הצלחה של כ-65% בלבד 4. שיעורי חזרה גבוהים יחסית אם שואלים אותי, ואלה שתי האפשרויות היחידות שישנן - ניתוח. בהצלחה.