פיסורה / טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לא ברור מה יש לי כי לא ניגשתי לרופא (מביך) אבל יצא לי ליד פי הטבעת פצע שהוא ממש לא נעים חברה יעצה לי לקחת טראולון (משחה הומופתית ללא מרשם) אני כבר מורחת אותה יומיים והמקום התקשה וגם יצא לו ראש קטן האם אתה מכיר את המשחה? אם היא טובה למקרה כזה יש לציין שבינתיים היציאות שלי רגילות עם זאת קצת כואב לשבת בשירותים האם יש משחה טובה יותר שאוכל לרכוש ללא מרשם? תודה
שלום רב, לפי התיאור שלך על ה"פצע" הנדון, נראה לי שחובה להיבדק לפני שממשיכים למרוח כל מיני משחות. יתכן שמדובר באבצס ליד פי הטבעת, ובמקרים אלה הטיפול בפירוש אינו משחות.
תודה על התשובה אבל לא ציינת לאיזה רופא? כירוג או פרוקטולוג? תודה
בארץ, כל הפרוקטולוגים הם כירורגים. עדיף פרוקטולוג, אך במקרה זה לא קריטי. אפשר גם כירורג "רגיל".