קולונוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים עברתי בדיקת קולונוסקופיה ובמימצאים רשום :טחורים פנימיים פרוקטיטיס קלה. אני בן 63 עברתי לפני 4 שנים ניתוח להסרת ערמונית סרטנית ולאחר שנה עברתי 35 הקרנות לאזור. האם יש סיבה לדאגה לאור המימצאים. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב. אין כל סיבה לדאגה. הפרוקטיטיס (דלקת ברקטום) ככל הנראה נגרמה עקב ההקרנות שעברת לאזור זה, וזה שהיא "רק" קלה זה מזל גדול. יש אנשים שסובלים מהפרוקטיטיס אם היא קשה, ומדממים הרבה מאוד. טחורים פנימיים זה ממצא סביר ולא מדאיג. אני ממליץ שתעבור לאכול מזון עשיר סיבים תזונתיים ולשתות הרבה מים. תרגיש טוב.