תהיה בנוגע לניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבנתי שבניתוח פיסורה חותכים ומשתקים את השריר, שבהתכווצות שלו נגרם הכאב (עקב פצע שלא נרפא באזור פי הטבעת). אך איך עוזר החיתוך לריפוי הפצע? דהיינו- השריר לא יכאב, אך יכול להיות שמצב הפצע יחריף? האומנם?
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב אסף, טעות בידך. הפיסורה אכן לא מחלימה עקב הכיווץ הבלתי רצוני של שריר פי הטסעת הפנימי. הסיבה היא שהכיווץ המוגבר עוצר את אספקת הדם לאזור הפיסורה ולכל פי הטבעת וזו הסיבה שהיא לא מחלימה. לאחר חיתוך השריר, כל הלחץ באזור משתחרר ואספקת הדם משתפרת, ואז הפצעים (הפיסורה והחתך הניתוחי) מחלימים. זה עובד!