פרוקטיטיס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בעבר אובחנתי כחולת קוליטיס בסיגמאידוסקופיה, בקולונוסקופיה שנערכה לאחר מכן, נקבע כי מדובר בפרוקטיטיס "בלבד". בעבר הסימפטומים כללו שלשולים דמיים וחוקני רפאסל עזרו באופן כמעט מיידי, והביאו להפוגה ארוכה. כיום, אני סובלת מגזים המלווים בהפרשות נוזליות שקופות, עכורות או דמיות, וקושי לשלוט בהן, בלי כל קשר לצואה, שהיא תקינה. חוקני רפאסל אינם משפיעים על תופעה זו. האם מדובר בתופעה שקשורה לפרוקטיטיס? האם כדאי לנסות להחליף את הטיפול? תודה...
שבת שלום, שאלתך היא בתחום הגסטרואנטרולוגיה, אבל נראה לי בהחלט סביר שאכן מדובר בפרוקטיטיס שאינה מגיבה לטיפול שאת מקבלת. מציע לפנות לגסטרואנטרולוג. בהצלחה.