פרקטולוגיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! לפני שלושה ימים החל דימום קל בפי הטבעת . נבדקתי אצל רופא כירורג והוא ציין שיש פיסורה. יש לציין שאין לי כאבים והיציאות סבירות. הוא נתן לי נרות ומשחה "פרוקטוגליבנול". כ"כ הפנה אותי לפרוקטולוג. התחלתי בטיפול. האם הטיפול אמור להפסיק את הדימום הקל? אשמח לתגובה מהירה תודה.
ערב טוב דנית, נרות ופרוקטוגליבנול אינם טיפול הולם לפיסורה ואני ממליץ לא לטפל בהם. אם אכן מדובר בפיסורה (דבר שיאושר או ישלל ע"י בדיקת הפרוקטולוג), הטיפול הנכון מצריך מרשם למשחה שנקראת ניפדיפין 0.2% אותה יש למרוח 4 פעמים ביום במשך 6 שבועות. ממליץ בנוסף על מזון עשיר בסיבים ושתיה מרובה.