דמום ביציאות לא טחורים ופיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מדימום רציני לאחר יציאות, מרגישה ממש משהו נפצע בדרך וקרוב ליציאה, לאחר שלושה ביקורים אצל פרוקטולוג נואשתי הוא לא מצא דבר. נתן לי סיבים תזונתיים ובדיקת קולונוסקופיה עדינה שעדיין לא ביצעתי(כיוון שלדעתי הבעייה קרובה ליציאה ולא פנימית) האם זה קשור שרירים? מה הכיוון לדעתך
לקריאה נוספת והעמקה
שבת שלום אור, אם מדובר בדימום של דם אדום טרי, אז טחורים ופיסורה הן שתי האבחנות הסבירות ביותר, ואם הפרוקטולוג שלך לא מצא את הסיבה, יש 2 אפשרויות: לבצע קולונוסקופיה בכדי לשלול את הסיבות הנדירות יותר, או להיבדק ע"י פרוקטולוג נוסף.