עצם הזנב?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני תוהה האם רופא פרוקטולוג יוכל לעזור בזה? אזכיר שאובחנתי עם אנזימוס בעת התרוקנות אני מרגישה תזוזה מן סיבוב שמאלה של עצם הזנב האם רופא פרוקטולוג יכול לאבחן או לקשר בין שתי התופעות? רוב הפעמים יש לי גם כאב בעצם הזנב מן תחושה שזה יוצר לחץ על הרקטום והבטן (תחושה של להתרוקן כל הזמן) אשמח לתשובה...
שלום שרית, את מתארת תופעה שאינה מוכרת לי - אני מתכוון לסיבוב של עצם הזנב. לא יכול לתת לך תשובה אינטליגנטית בלי בדיקה, ולכן אני ממליץ להיבדק.
אני יודעת עד כמה זה נשמע "מוזר" אבל זה מה שאני מרגישה פיזית במשך כל כך הרבה זמן האם בכל זאת אתה מציע לי ללכת לרופא פרוקטולוג? אשמח לתשובה תודה