ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוק', עברתי ניתוח פיסורה לפני כשלושה שבועות. לאחר היציאה היום בבוקר (כ-3-4 שעות) החלו היקצוצים וטיפה כאבים (במגע) בפי הטבעת. האם זה נורמלי? אני מציין שזה לאורך כל היום והרגשתי כאילו רטוב באיזור אך לאחר שעברתי אם מגבון זה נקי.. כמובן שעברתי ביקורת לפני שבוע והכל ב"ה וברוך אותו דוקטור היה בסדר.. תודה, שלומי תודה על תשובתך,
ערב טוב שלומי, קצב הריפוי של הפיסורה שלך משביע רצון, והתופעות שאתה מתאר יכולות לקרות מדי פעם במשך כ-6 שבועות לאחר ניתוחים כאלה. מאוד חשוב להקפיד שלא תהיה עצירות, ובהדרגה להפסיק את הפגלקס שהתרגלת אליו כבר. לשתות הרבה ולאכול פירות וירקות. כמובן להקפיד על האיזור נקי ויבש כמו שאתה עושה. תמשיך לעדכן. לילה טוב.