טחורים חוזרים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אני סובלת מטחורים חיצוניים כבר כשנה-שנתיים. כל כמה זמן הם "מתעוררים" ואז אני משתמשת במשחה (פרוקטוצורין) עד שההתקף עובר. אני במשקל תקין, מתעמלת חמש פעמים בשבוע והתזונה שלי מבוססת על דגנים מלאים, קטניות וירקות - בקיצור, לא ברור לי מה עוד אני יכולה לעשות כדי לשנות את המצב. אציין שאני סובלת לא פעם מעצירויות ויציאות לא סדירות, אבל לא באופן קיצוני (לרוב יש לי יציאה כל יום, לפעמים פעם ביומיים) מה אפשר לעשות כדי למנוע חזרה של הטחורים? האם יש טיפול נוסף על המשחה? האם שיטת פאולה יכולה לעזור? המון תודה, שרונה
שלום שרונה, תוספת סיבים תזונתיים ושתיה מרובה זה סוד העניין. הכי חשוב - לפחות 2 ליטר מים ביום. ציינת בעצמך שיש לך עצירות לפעמים, ומטרתך היא למנוע אותה. לגבי שיטת פאולה - אין הוכחות שהיא עוזרת. בהצלחה.