גירוד בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשבוע וחצי התחילו לי גירודים בפי הטבעת. אני לא יכולה להצביע על שעות מסוימות ביום בהן הגירוד מתגבר אבל ישנן התקפות גירוד ממש חזקות. בנוסף יש לי חתך קטן באיזור וגם זה שורף ומגרד. לפני כשלושה שבועות הייתי אצל רופא עור והוא איבחן שיש לי קנדידה באיבר המין, נתן לי טיפול וזה עבר. חשוב לי לציין שכאשר היה לי את הקנדידה זה התפשט קצת לעבר פי הטבעת. כרגע אני מתלבטת עם לקחת ורמוקס או לקבוע תור לרופא . תודה
שלום אלונה, ההתלבטות שלך לא ברורה לי בכלל. ורמוקס מיועד לטיפול בתולעים בלבד, ואם אין חשד סביר שיש לך תולעים אין כל טעם לקחת ורמוקס. לעומת זאת, ברור לי לגמרי שאת צריכה לקבוע תור לפרוקטולוג. שבת שלום.