בליטה על פי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 27 לפני כחודש סבלתי במשך יומיים מדימום מאסיבי מפי הטבעת.בדיקה של פרקטולוג לא העלתה ממצאים מיוחדים. כמו כן סבלתי מפטריית עור סביב פי הטבעת שטופלה. לפני כשבועיים שמתי לב לבליטת עור היושבת על פי הטבעת שצמחה לאחרונה. אין לי דרך אחרת לתאר זאת מלבד העובדה שזו מעין 'פלולה'. אני חושבת שזה גדל מעט מאז שראיתי את זה. מה לדעתך זה יכול להיות? תודה
ערב טוב דניאל, "פלולה" היא הגדרה "רפואית" רחבה ביותר שיכולה להתאים להרבה דברים שיכולים לצמוח האיזור פי הטבעת. אני ממליץ לגשת להיבדק ע"י פרוקטולוג בכדי לקבל אבחנה קצת יותר מדעית. רק אז ניתן יהיה לדון בדרכי הטיפול.