שאלה בקשר לקוליטיס וצוואר
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חולת קוליטיס מזה 3 שנים ונוטלת אסקול ולנטון בצריכה יומית. לפני כחודשיים אושפזתי בפעם המי-יודע-כמה והרופאים העלו חרס, לאחר שהייה של שבועיים בביה"ח העריכו שכנראה היה מדובר בזיהום שגרם לכאבי בטן חזקים (בנוסף לדלקת בקיבה שהתגלתה).הכאבים כמעט נעלמו אך בזמן צואה היו לי כאבים חזקים בפי הטבעת, ובמשך שבועיים שלמים ירדו לי כמויות רבות של דם בצואה. לאחר שנשלחתי לבדיקה של פרוקטולוג (ולאחר מכן- לקולונוסקופיה מלאה) הוא קבע שמדובר בפיסורה והביא לי את המשחה החדשה, למרוח 4 פעמים ביום. בדיקתו הייתה מרפרפת משום שהאיזור כולו כאב לי עד דמעות, אך כרגע לאחר טיפול הכאב פחת וגם הדימום הדלדל.בדיקת הקולונוסקופיה יצאה גם תקינה בסך הכל. שאלתי, היא לגבי בלוטה קטנה שיש לי בצוואר, וכאבי גב וגרון חזקים בסביבתה, אני לא יודעת בכלל אם יש קשר בינה לבין הקוליטיס לכן אני שואלת אותך, אם יש. אני לא רוצה להישמע פרנואידית אך מהשהות הארוכה שלי בבתי חולים כל דבר מלחיץ אותי במיוחד כשיש לי מחלת רקע ובמיוחד שהמעכרת חיסונית שלי די חלשה. האם לבדוק זאת אצל רופא? או להמתין? תודה רבה
ערב טוב ספיר, לא נראה לי קשור לקוליטיס, ולכן הייתי ממליץ לגשת ולהיבדק ע"י רופא בהקדם.