סגמנט ברקטום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה המשמעות והמלצתך בעקבות תשובת CTשל עיבוי דופן רקטום לאורך סיגמנט שאורכו 5 ס"מ, מודגם ריבוי כלי דם סביב אזור זה, יש לציין שלפני כ-7 שנים עברתי ניתוח טחורים ולפני חצי שנה ניתוח כריתת כיס מרה. בברכה ברק
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב ברק, המשמעות של התשובה כפי שכתבת אותה היא שבבדיקת ה-CT שלך ראו שקטע של דופן הרקטום שאורכו 5 ס"מ מעט מעובה. לצורך השלמת הבירור של העיבוי הזה, צריך לבצע בדיקה שנקראת רקטוסקופיה, או אפילו עדיף לבצע קולונוסקופיה וליידע את הרופא שמבצע את הבדיקה על ממצאי ה-CT האלה, כדי שישים לב במיוחד לרקטום בזמן ביצוע הבדיקה. בהצלחה.