כאבים חזקים מפיסורה וניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ3 שבועות התחילו לי כאביפ עזים לאחר יציאות והגעתי לרופא כירורג שבדק אותי ואמר לי שיש לי טחורים ופצע בפי הטבעת , נתן טיפול שלא כל כך עזר והיה חשד לפיסורה , הגעתי למיון כירורגי בגלל הכאבים והכירורג שבדק אותי אמר שיש לי פיסורה והביא לי טיפול מתאים עפ משחות וכו'. עבר כבר כ4 שבועות ואני מרגיש שיש שיפור ממש קל ועדיין עם כאבים , והרופא שבדק אותי אמר שבמידה ולא יהיה שיפור צריך לשקול ניתוח. השאלה שלי כמה זמן בערך במידה ועושים ניתוח לוקח למקום להחלים ואפשר לחזור לפעילות רגילה , ובנוסף אם מתוכננת לי טיסה בקרוב , האם בגלל תקופת ההחלמה מהניתוח אני אוכל בכלל לטוס ? בתודה ושנה טובה !
ההחלמה מניתוח פיסורה היא קצרה - בד"כ תוך יום-יומיים כך שלא צריכה להיות לטוס זמן קצר יחסית אחרי הניתוח
תודה רבה על התגובה המהירה ! אני טס עוד כ3 שבועות וכנראה אעשה את הניתוח לפני היה חשוב לי לדעת שזה לא אמור להזיק או למנוע ממני את הנסיעה. שנה טובה וחג שמח !