חתך מסכין גילוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נחתכתי מסכין גילוח בין העכוזים.. עברו כמה ימם והדם הפסיק (היה מלא) ועשיו יוצא לי מהחתך מוגלה ונוזל כלשהו... זה חתך די גדול.. גם התנפח מסביב.. וממש כואב כל צעד מתחכך שם.. אשמח להמלצה על משחה למרוח שתעביר את זה... אני מתביישת ללכת לרופא בטח הוא ירצה לראות ואני לא מסוגלת...
אין משחה שמרפאה פצעים. יש תהליך של ריפוי פצע שלוקח את הזמן שלו. אם יש זיהום בפצע יש צורך בטיפול אנטיביוטי במשחה או כדורים. פני לבדיקת רופא
איך אני יכולה לדעת אם יש זיהום? אפשר שם של משחה/כדורים? אין רופא עד יום ראשון גם ככה תודה 🙏
אני מציע שתקפידי על נקיון מקומי עם מים וסבון מס פעמים ביום במהלך הסןפ"ש. ניתן תמיד לפנות למוקד של קופת החולים שלך. איני נוהג להמליץ על טיפול בלי בדיקה של החולה....