בישיבה המעים לוחצים לי ועושים כאבים חזקים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור יש לי שאלה מזה יכול להיות בישיבה רגילה לוחץ לי כול הבטן התחתונה יותר משמאול לחץ אדיר עם תחושת כאב בהליכה פחות מרגיש את זה ששוכב ישר פחות מרריש את זה עשו לי סיטי בטן לא ראו שם מעי רחב אבל בשיקוף כן היתי אצל כירוג אמר ללכת לאורולוג ולאורופוד ועם זה לא בעיב כזאת לחזור אליו שהכירוג עשה שיקוף אמר מצד ימין זה נרא לו יםה ומשמאול לא ואמר מעי גס רחב סיטי יותר אבחנתי משיקוף איך.ב3 הסיטי שעשו לי לא ראו הרחבת מעי ממש לוחץ לי המעעים בישיבה כמו שריר שלוחץ ונפוח עם כאב חזק מזה ממש מתסוכל מחכה לאוראלוג ואוטרופוד אבל מימה יכול ליגרם הדבר המלחיץ הזה תודה
השאלה מבולבלת ולא ברורה. אתה מרבה לשאול אותי שאלות מורכבות שמי שיכול לענות לך הוא רופא שבדק אותך ואת ממצאי הבדיקות שלך. לי אין תשובות למקרה שלך.