פיסורה בשני מוקדים האם צריך למהר לטפל?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי פיסורה בשני מוקדים כבר שבועיים. אני עושה מקלחות חמות ושמה הרבה סוגי שמנים כמו שמן קוקוס, אבוקדו נבט חיטה ועוד, ובנוסף לוקחת נורלמלקס, ואין שיפור. האם זה נכון שיש חלון הזדמנות קצר למשחות עם המרשם הרפואי (אלו שגורמות לסחרחורות לעיתים), או שאני יכולה להיות רגועה ואם יש לי סבלנות לחכות חודש וחודשיים עם טיפול טבעי, וזה לא יעבור, אז האפקט של המשחה הרפואית והאופציה שלה לעזור יהיה זהה אם הייתי מתחילה איתה מוקדם יותר? תודה מראש
איני בקיא בתרופות שאת מכנה "טבעיות". אני מכיר את התרופות ה"רגילות". ככל שמתחילים בטיפול תרופתי בשלב מוקדם יותר, סיכויי ההחלמה גדלים