דיסרטיקוליטיס והודו
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך לפני 4 חודשים אושפזתי עקב דיברטיקוליטיס אני שוקלת לנסוע לטיול בהודו ל-3 שבועות ורציתי לדעת אם יש עם זה בעיה כלשהיא טרם עשיתי קולונסקופיה אלא בדיקות דם שכל הערכים שלהם במסגרת הנורמל ויש לי גם אולטרסאונד בטן עליונה וכליות אשמח לדעתך תודה חגית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חגית, אם תקפידי על מזון עשיר בסיבים (ואין מחסור במזון כזה בהודו), עם שתיה מרובה (גם בזה אין מחסור), אז לא אמורות להיות בעיות. במידה ובכ"ז יהיה התקף של דיברטיקוליטיס במהלך הטיול - גשי לבית חולים גדול. רמת הרפואה בהודו היא מאוד גבוהה. כמובן שצריך לעשות ביטוח בריאות כמקובל וכד'. נסיעה טובה.