אחרי בדיקה סיגמו וקלפרוטקטין
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עשיתי סיגמו אחרי חודשיים של טיפול ברפאסל נרשם שיש רושם לקוליטיס קלה ורירית אוטומה או משהו כזה .. ועשיתי בדיקות דם CRP שהיה לפני חודשיים 1.7 עכשיו יצא 0.05 .. בבדיקת קלפרוטקטין יצא לי 89 .. בעצם קלפרוטקטין מראה את כמות הדלקת ? זה נקרא ממש. גבוה? כי לפי הבנתי מקסימום 50.. ובכללי אשמח לדעתך מה דעתכם המקצועי לפי כל הבדיקות שציינתי ... חשוב לי לציין שבקולונוסקויפה הראשוני לפני חודשיים נרשם דלקת בכל המעי דלקת אך קשה יותר עד כפף הטחול .....ובכללי הבנתי שקוליטיס זה דבר כרוני ולא ניתו לרפא אבל אחרי הסיגמו הרופא שבדק אותי אמר שאפשר להחלים לפעמים .. יצאתי קצת מבולבול אשמח לשמוע את דעתך המקצועי בכל מה שציינתי דוקטור ומה סיכויים שזה יכול להתפרץ שוב פעם ... תודה רבה