שטיפות אחרי ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אתנול בבוקר עברתי ניתוח כריתה של אבסס פילונידלי ואמרו לי לשטוף את המקום ואני לא מצליח לפסק את העכוזים מתנצל על התיאור כואב מאוד לנגוע ואני עם השפופרת שוטף מבחוץ למרות שהחתך עמוק ויותר בפנים. אני בנאדם מלא ולכן חושב שמים לא מגיעים כמו שצריך וסבון בטוח לא מגיע האם זה מספיק או האם לפשק למרות הכאב?
שאלה מביכה אני לא מצליח לנגב טוב אחרי יציאה בשרותים עצה??
ההתנהלות אחרי הניתוח הזה קשה לא דמיינתי ככה אי אפשר לעשות כלום כמו לפני
האם סביר שהכאב מעצם הזנב מקרין לאשכים?
בהמשך לשאלה קודמת האם בניתוח עושים בדיקה רקטלית כי יש לי דם בפי הטבעת שלא היה חושב אולי פצעו אותי