ניתוח פילונידל סינוס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבן שלי עבר ניתוח פילונידל סינוס - כריתה נרחבת לפני כ- 5 חודשים. חלק גדול מהפצע נסגר אחרי חודש וחצי ומה שנותר מסרב להסגר מאז. עבר צריבה לפני 5 ימים בפצע ובכיס שנוצר מעליו. מה הסיכוי שהצריבות יפתרו את הבעיה (יש דיבור על ניתוח חוזר) וכמה צריבות צריך כדי שתהיה השפעה ונדע שזה עובד ובסדר, בנתיים אין שינוי?
מילת המפתח במצב זה היא סבלנות. ברוב המקרים הפצע יחלים, והצריבות יכולות להשפיע לטובה על תהליך הריפוי. ניתוח חוזר הוא לא מילה גסה ובמיעוט המקרים ייתכן שיהיה צורך בניתוח חוזר.
תודה רבה לך דר' על תשובתך.
שלום דר'. שאלה נוספת. אם מדברים על ניתוח חוזר הכוונה היא שוב כריתה נרחבת כמו בניתוח הראשון או רק באיזור של הפצע שלא נסגר ואולי עוד קצת?
תודה רבה לך דר'.