עצירות שבוע וחצי בלי יציאה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, סובלת מעצירות כרונית מאז שאני זוכרת את עצמי. 2 יציאות בשבוע. עם כאבים ומאמץ ודם. כשבהתחלה אני עומדת.. כותבת בגלל שבשבוע האחרון זה כבר חריג. שבוע וחצי בלי יציאה. נכנסת 20 פעם לשרותים, מנסה להוציא וחא מצליחה. גם בעמידה בלי הצלחה.. כואב בפי הטבעת עצמו. הבטן מנופחת יותר מהרגיל. קשה לי כבר לזוז. אודה לעצתך הדחופה.
גיל 24. לא בהריון. יש לי בת שעברה ניתוח הירשפרונג.
לפני הצעה לטיפול עלייך לעבור בירור מלא לעצירות. פני לגסטרואנטרולוג לבירור תפקוד מערכת העיכול ותנועתיות המעי
האם יש הצעה מיידית להקלה? מרגישה שמתפוצצת במלוא מובן המילה...
כרגע זה ממש עומד לצאת ולא יוצא... מה עושים?
נסי לשים שרפרף לפני האסלה והניחי עליו את הרגלים. כך תצרי זוית כפופה יותר של הגב