שאלה חשובה.
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לא נעימה. בן 30 פלוס וישנה בעיה שמלווה אותי לא מעט זמן. מלווה אותי במשך היום, בעיקר בעת צעדות, פעילות גופנית, שלא נדבר על אופניים, וגם בישיבה רגילה, צואה רוב הזמן (מן הפרשה על הקצה). לא משנה כמה מנקה (ושומר על הגיינה), ולא משנה מה אוכל כמו, סובין, קווקר, פייבר וכדומה.. תמיד איתי, פשוט נכנס לשירותים ללא סיבה, ומנקה כאילו אחרי פינוי.. האם יש מה לעשות בקשר להפרשות אלו, הממש לא נעימות ומציקות מאוד לעיתים, האם תופעה מוכרת?, לא מעוניין להזניח, מכיוון שיודע שיחמיר עם הזמן. מבקש את עצתך ועזרתך. מצטער על התוכן. תודה מראש!!
לקריאה נוספת והעמקה