כאבים בשד שמאל ואבחנות והמשך הכאבים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר התחילו לי כאבים בשד שמאל ביולי האחרון ,לכן פניתי לשני כירורגים שלא מצאו שום ממצא אחד מהם ביטל אותי בטענה שבגילי אין ממה לחשוש והשני שלח לסונר מטעמי זהירות ,, עשיתי סונר באוגוסט האחרון שיצא תקין birads 1 . הכאבים נעלמו ועכשיו כמעט שבועיים שחזרו באותו שד פניתי שוב לכירורג שונה שמישש בכמה תנוחות שונות וקבע שאין שום ממצא וכנראה הורמונלי כשביקשתי סונר הוא נזף בי שלפני 5 חודשים עשיתי וזה מיותר ! עד כמה ה Us בדיקה אמינה ? והאם ניתן לראות כל ממצא ? והאם בדיקת מישוש מספיקה כדי למצוא גושים ? יש לציין שאני מרגישה בשני בתי השחי בכל אחד בלוטה קטנטנה אבל משום מה בסונר ובבדיקת המישוש נאמר שלא נמושו גושים . אני בת 27 אחרי שתי לידות אני בלחץ נוראי שמתפספס משהו האם כאבים מתמשכים אלו אמורים להדליק נורה אדומה ! ?