כאבים לאחר ניתוח טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 3 חודשים עברצי ניתוח כריתת טחורים 3 קבוצות...וכמה היו עם כיב.ההחלמה הייתה קשה מאוד....מלווה בכאבים אדירים לאחר הטלת הצואה.בשבועיים האחרונים הכאבים חזקים מאוד וישנם ימים שברצף יש לי םעמיים ו3. וטיפה דימום...אני מרגישה שריפה בפי הטבעת...לוקח כמה שעות טובות עד שזה נרגע.ראוי לציין שהייתי בביקורות ולפני חודש בוצע לי הרחבת פי הטבעת.האם יכול להיות שטחורים חזרו?...........................
לקריאה נוספת והעמקה
תלונתך אינה מתאימה לבעיית טחורים. עלייך להיבדק אצל המנתח. זה אינו מהלך תקין וייתכן ונוצרה לך פיסורה או בעיה אחרת בתהליך ההחלמה
(מספר מקשר)