טחורים פנימיים יכולים לעבור לבד?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבוע וקצת החלו לפתע ככל הנראה טחורים פנימיים, פתאום דם על הנייר בעת הניגוב, כאבים בעת הוצאת הצואה, קניתי 2 סוגי פתילות, התחלתי להשתמש בוקר וערב ויום אחד הפסקתי, הכאב חזר וחזרתי לשים, אתמול שוב הפסקתי ובערב כשהגעתי לשירותים והתרוקנתי הבחנתי בדם על הנייר, וגם דם שנראה אדום בהיר על הצואה עצמה, זה פעם שניה השבוע שאני עושה מספר 2 ויש דם על הצואה, ודווקא אתמול בכלל לא כאב לי כשעשיתי מספר 2 אבל היה לי גרד מעצבן, יש לציין שלפני כמה חודשים השתמשתי באנטיביוטיקה נגד הליקובקטר + פרוביוטקה ואציין דבר נוסף שאני מתאמן בחדר כושר. מקפיד לאכול בריא ירקות פירות, אוכל טוב, אך לא יודע למה זה קורה... מצרף קובץ של הדם על הנייר לאחר הניגוב (מקווה שמותר) אני פשוט קצת מפחד ורוצה לדעת אם אלו טחורים פנימיים ואיך ומתיי הם יעברו? התור שלי לכירורג רק בחמישי.