שאלהההההההההההההההההההההההה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע טוב!!! כירורג אבחן בעצם הזנב שלי פילונידל סינוס מודלק והמליץ על ניתוח. השאלה היא האם יכולים לטעות באבחנה או שזה פשוט מידי לאבחנה כדי לטעות?? אני שומעת הרבה סיפורים על אנשים שלא יכלו לשבת בגלל זה או על זה שזה בא עם כאב הכי קשה שהיה להם בחיים יותר מלידה שהם היו חייבים רופא ועכשיו!! וזה לא המצב אצלי יש לי כאב מציק מידי פעם שאפשר לחיות איתו לא מה שאנשים מתארים... ברור שאם זה זה אז ארצה חעשות ניתוח ולהפטר מהכאב רק חוששת מניתוח שווא
אבחון סינוס פילונידלי הוא קל מאד ולעיתים די במבט קצר כדי להגיע לאבחנה. את לא סובלת הרבה מכיוון שאין לך תהליך דלקתי משמעותי בסינוס, וטוב שכך. מומלץ לכרות את האזור כדי למנוע סבל או סיבוך של דלקת קשה בעתיד.