טיפול בפיסורה ללא ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מפיסורה כבר כמעט שנה. טיפולי משחות שונים לא הועילו. הגעתי למקום אשר מטפל בפיסורה על ידי הזרקה של דיספורט לסוגר הפנימי ושיתוקו ואם יש צורך, לאחר כ4 שבועות, מטפלים בגלי רדיו ישירות לאיזור. יש לי שתי שאלות: 1. האם שיתוק הסוגר הפנימי לא יגרום לבעיה (גם אם חלקית וזמנית) בשליטה על הסוגרים? 2. האם לשיטת הריפוי יש השפעה כלשהי על הסיכוי לחזרת הפיסורה בעתיד? תודה
איני מכיר את השיטות שהזכרת. שיתוק הסוגר הפנימי אינו אמור לפגוע בשליטה על הסוגרים (בניתוח חותכים את הסוגר הפנימי...). אין קשר בין שיטת הטיפול לסיכוי לחזרה של הפיסורה.
תודה רבה על התשובה המהירה והעניינית.