שאלה די קשורה לפורום.
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, תודה על תמכתך ועזרתך. ברצוני לשאול, מזה מספר ימים כאבי בטן עליונה בדרך כלל בערבים. חשבתי תחילה בעקבות אוכל, אבל מהר מאוד הבנתי שבדיוק ההפך. כאבי הבטן בערבים הולכים ומצתמצמים בעקבות אכילה, (ברגע שאוכל משהו, לא משנה מה, ישר מרגיש הקלה משמעותית בכאבים). מהי תופעה זו, מה מרמזת בדרך כלל, ומה עלי לעשות ולבדוק. תודה מקרב לב.
התיאור יכול להתאים להפרשת יתר של חומצה בקיבה. (גסטריטיס, כיב תריסריון וכדומה). ניתן לנסות טפול הנוגדי חומצה. כדאי גם לעבור בדיקת נשיפה לחיידק ההליקובטר פילורי. ממליץ להתייעץ עם רופא המשפחה
רב תודות. אבדוק את כל מה שרשמתה. תודה!