שאלה קשורה לפורום.

דיון מתוך פורום  פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות

04/10/2018 | 16:13 | מאת: שאול.

שלום רב דוקטור, סליחה מראש על השאלה - פשוט אין לי את מי לשאול.. יליד 1980 ויש לי בעיה מציקה ומטרידה בימים האחרונים. יש לי צריבה פריחה וגירוד בפי-הטבעת, ככל הנראה עקב שימוש רב בניר הטואלט בחג, בשל וירוס שגרם לי לשלשל ללא הפסק. פחדתי אפילו להסתכל בהתחלה, אבל לבסוף הצצתי וגילתי מעט נפיחות ואדמומיות רק בפי הטבעת עצמו (לא פטרייה, לפי ידע וניסיון). שומר על הגיינה ואף יותר בימים אלה. חשוב לציין, שישנה הקלה משמעותית לאחר מקלחות, אבל לא עובר..!! מה ניתן למרוח (ללא סטרואידים) להקלה הרגעה והעברה, (נ.ב. פרוקטו-כורכומין ופרוקטו-גליבנול לא עוזרים ומסייעים). ומה המינןן המומלץ והזמן המומלץ לעניין? אודה מאוד מאוד על עזרתך לעניין זה.

לקריאה נוספת והעמקה

קשה לענות על שאלתך בלי בדיקה גופנית. אם הבעיה הופיעה רק לפני זמן קצר בעקבות שפשוף-זה יחלים מעצמו עם הזמן (ואם לא יהיה שפשוף חוזר). אפשר לנסות קרם שומני כמו וזלין לשימון וריכוך העור המגורה

05/10/2018 | 11:47 | מאת: שאול.

שלום רב שוב, ותודה לך על עזרתך.. הבעיה אצלי היא לא יובש או סדק, הבעיה אצלי היא נפיחות ואדמומיות בפי הטבעת (שגורמת לאי-נוחות, גירוד ועיקצוץ). (עקב שהות רבה בשירותים וניגובים רבים). לכן אילו תכשירים מכיר לתופעות אלו (ללא סטרואידים) ? וכמו כן מה המינון המקובל והזמן לעניין שכזה ? נ.ב. מתבייש להגיע לרופאים במצבים אלו, לכן שואל אותך כאן. שוב תודה מקרב לב!

מנהל פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות