קושי רב ביציאות כשבעה שבועות לאחר ניתוח טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבעה שבועות עברתי ניתוח כריתת טחורים חיצונים + פנימיים ע"י מכשיר לגישור. בעשרת הימים הראשונים לאחר הניתוח היו כאבים חזקים בעיקר ביציאות אולם לאחר מכן בהדרגה השתפר. בשבועיים-שלושה האחורנים יש קושי רב ביציאות ותחושה כאילו פי הטבעת צר יותר משהיה, ועלי ללחוץ הרבה ולהזיע על מנת להצליח להתפנות. החשש שלי הוא שתיווצר פיסורה או יצמחו טחורים מחדש עקב הלחיצות. לא מאוד עוזר לי לשנות תזונה לרכה, עדיין קושי וכאב בינוני בזמן היציאות. עצה בבקשה?
עליך לפנות לבדיקה אל הרופא המנתח. יש צורך לשלול אפשרות שבתהליך הריפוי נגרמה הצירות של פי הטבעת או נוצרה בעיה אחרת הגורמת לתלונות שפורטו