שימוש במשחה רקטוג'סיק/ תופעות לוואי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד'ר נכבד . שלום רב התחלתי להשתמש במשחה רקטוג'סיק לפני יום בהוראת הפורקטולוג. במהלך היום הראשון התחלתי לסבול מכאבי ראש חזקים.ולא הייתי מודעת לתופעת הלוואי . אני סובלת מכאבי ראש וסחרחורות מלפני השימוש במשחה. נחתי וזה עבר . היום ביום השני התחלתי לסבול מכאבי ראש חזקים!! עד כדי כך שלא יכולתי להניח את הראש על הכרית כי כאב לי שעשיתי את זה . כרגע הכאב ראש מופחת . מה התופעת לוואי הזו למשחה אומרת? האם יש משחה אחרת במקום ?
לקריאה נוספת והעמקה
כאבי ראש הם אחד מתופעות הלואי. נסי להשתמש בכמות קטנה יותר. ניתן להחליף את המשחה במשחת ניפדיפין
(מספר מקשר)