טחוריםם בדיקת טחוריםם
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, לא בטוחה שהבנתי נכון.. מקווה שלא... חח... בבדיקה רקטלית *רגילה* הרופא באמת מכניס אצבע ומכשירים לתוך פי הטבעת?? חשבתי שהוא רק מסתכל ואפילו קבעתי תור... יש לי טחורים ואני ממש רוצה לטפל בזה ושייעלמו...
omg אני בשוק... ואם אני לא מעוניינת בבדיקה כזאת? יש דרך אחרת לטפל בי?
והאם הסתכלות לפעמים מספיקה? מה העומק שמכניסים מכשירים? האם נבדקים אומרים שזה כואב? אצל כירורג ופרוקטולוג זה אותה בדיקה?
רואים את הדבר שיש לי מבחוץ... יכאב לי ממש אם ינסו להכניס לבפנים דברים גם לא נראה לי שאפשר בכלל... יש לי טחורים שרואים אותם... גם פרוקטולו וגם כירורג עושים אותה בדיקה? ביטלתי את התור אבל אני לא יכולה להיות עם הטחורים האלה לתמיד..!
?