בטן עם גבשושים לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי כריתה חלקית של המעי הגס בעקבות דיברטירוליטיס. 3 חדשים הייתי עם סטומה ונותחתי שוב להשקת המעי. בגלל הדבקויות מרובות במעי הדק בוצעה פתיחת בטן כם בניתוח ההשקה. אני 3 שבועות אחרי ניתוח ההשקה. עיכול עובד יותר טוב מאי פעם (!) הצלקות מהחתך ומהחור של הסטומה מחלימות יפה. אז מה השאלה... הייתה לי בטן שטוחה למדי לפני האירוע. כרגע יש לי גבשושים/גושים בבטן העליונה מעל הצלקת האורכית וכן מעל החור המחלים של הסטומה. אני מבינה שיש ענין של זמן עד שהצלקות תגענה למצב האופטימלי מבחינת הנראות אבל... מה קורה עם כל העיוותים? האם הם ייעלמו? אודה לתגובתכם. יום טוב
אחרי ניתוח בטן ובוודאי אם היו יותר מאחד, יכול להיות שינוי בצורת הבטן. הזמן יראה אם זה זמני או לא
תודה. הענין כרגע מעבר לנראות שהגבשושיות הללו מקשות בישיבה לאורך זמן...