דם בניגוב אחרי ניתוח שרוול
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי דר ב30.5 עברתי ניתוח שרוול ותיקון בקע סרעפתי . ב"ה הכל תקין החלמה מהירה והכל בסדר. מאז הניתוח אני סובלת מעצירות יש לי אולי פעמיים בשבוע. אני לוקחת גם ברזל פריפול פעם בשבוע. השבוע הייתה לי יציאה קשה מאוד ולאחר הניגוב הבחנתי במעט דם על הנייר . האם זה מסוכן או שזה כנראה בגלל המאמץ והקושי בהוצאת הצואה? אשמח לתשובתך תודה והמשך שבוע טוב בשורות טובות .
לקריאה נוספת והעמקה
על פי התיאור קרוב לוודאי שהדימום הוא תוצאה של היציאה הקשה שפצעה את רירית פי הטבעת. עלייך לדאוג ליציאות רכות ע"י תזונה מתאימה, שתיה מרובה ואולי שימוש במרככי צואה
(מספר מקשר)