הוצאת חוט סיטון בבית חולים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני חייל עבר ניתוח להוצאת פיסטולה ואבסס מוגלתי לפניי 22 יום בהרדמה מלאה. שמו לו סיטון והמנהל מחלקה אמר שיוציאו לו את החוט. היום היינו בביקורת כירורג והוא אמר שהמקום לא נרפא ממש והחוט הזה יצא לבד. למה יש סטירה בין הרופאים. אני נוטה להאמין לרופא מחלקה יותר ומודאגת מהמצב. הופננו למרפאה קולורקטלית וקיבלנו תור רק באוקטובר. לציין שבני חייל בסדיר אין לי אפשרות לפנות לרופא גסטרו לבד ואני חוששת שלא תהיה לו החמרה. אודה לעצתך.
לבנך הושאר נקז מיוחד הנקרא סיטון. את הסיטון משאירים לתקופה של מספר חודשים. לעיתים הוא נפלט מעצמו ולעיתים, כאשר הצוות המטפל מחליט להוציאו-מוציאים אותו. אין צורך בניתוח או הרדמה לצורך ההוצאה. הרבה תלוי גם במהלך הפיסטולה, באורך שלה והתייחסותה לשרירי הסוגר. אין סיבה לחשוש מהחמרה-תפקיד הסיטון לאפשר ניקוז טוב של המקום.