פיסורה שחזרה שנה לאחר ניתוח כריתה?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שנה עברתי ניתוח משולב כריתה (fissurectomy) וטחורים. המנתח הסב את הניתוח מניתוח צידי (Sphincterotomy) לכריתה מסיבה שלא ברורה לי. ההחלמה הייתה קשה ולמעשה אף פעם לא הרגשתי שממש החלמתי ותמיד הרגשתי שם "משהו". כיום, בדיוק שנה לאחר הניתוח, מזה כשבועיים חווה צריבה בפי הטבעת אחרי כל יציאה, כפי שהייתה לי לפני הניתוח. האם החשש שלי שהפיסורה חזרה מבוסס? חייב לציין שהיציאות סדירות מאד ורכות וההבדלים היחידים בזמן האחרון שלא הזדמן לי להתאמן כפי שאני נוהג וכן צריכת אלכוהול מעט מוגברת. גילי 50. אודה למידע ראשוני בנדון, כמובן שאלך גם להיבדק. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה