האם צואה תקינה תמיד עבה?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 40 בריא בסהכ כחלק מהיותי היפוכונדר כנראה. מטופל בסרטלין לחרדות בריאות וסובל מאז ומתמיד ממעי רגיש. קולונסקופיה אחרונה לפני 7 שנים ללא ממצאים. כבר מספר חודשים אני שם לב שהצואה לפעמים יוצאת דקה יותר כמו אצבע.. ויום יומיים אחריי תקינה. המשקל שלי לא השתנה.אין דם בצואה.בדיקות דם כולל המוגלובין תקין. האם יש קשר לסיכויי לסרטן המעי? אם היה סרטן הצואה היתה תמיד דקה או גם מדיי פעם תקינה? לפניי שנתיים גם שאלתי את רופאת הגסטרו שהצואה פחות עבה והיא אמרה שזה מהמעי הרגיש. לא יודע מה לעשות?
אם השינוי בקוטר הצואה אינו קבוע כנראה שזה באמת קשור לתסמונת המעי הרגיז שלך. פנה לטיפול גסטרואנטרולוג