בדיקת דם סמוי- חיובי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, תוכל לפרש לי את הממצאים הבאים? טחורים חיצוניים קטנים לא דלקתיים או טרומבוטי. אנוסקופיה טחורים פנימיים בקדמית בצורה בלתי סדיר- בנוסף פצע דם בקדמית רטרוסקופיה עד גובה 11 ס"מ- הכנה תתאופתימלית- 3 פאפילות היפרטרופים בפוסטריור אנטריור ולטראל שמאל. יש הפניה גם לגסטרו ולקולונוסקופיה.
דם סמוי חיובי-פירושו שבצואה נמצא תוכן דמי. אם יש לך דימום גלוי לעין לבדיקה זו אין שום משמעות. בבדיקתך נמצאו טחורים פנימיים כשבאחד מהם נראה מקור לדימום. כמו כן נראו 3 בליטות ברירית פי הטבעת שאינן בעלות חשיבות רפואית.
היי, אין דימום נראה לעין... הכוונה ב"פצע דם" זה שאחד מהטחורים נמצא מדמם או שזה יכול להיות משהו אחר? האם יכול להיות שזה פוליפים?
איני יודע. שאל את מי שכתב את התשובה. כנראה טחור עם סימן לדימום. בוודאי לא פוליפ