מה זה פוליפס?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שוב שלום, בסוף כן עשיתי בדיקה אצל הגסטרולוג... עשיתי כל מה שהוא ביקש... היה לי כל כך קשה, לא נעים ומביש :(( הוא לא כזה הקשיב שעבר לי... בסדר לא משנה... רציתי לדעת מה זה פוליפס והאם כואב להוציא אותם והאם הם מסוכנים?
פוליפ זו בליטה ברירית המעי. לא כואב להסיר אותו. בגילך הסיכוי שהפוליפ יהיה מסוכן הוא שואף לאפס.
אז צריך להוציא אותו אם לא מסוכן?
איני יודע מה כתוב בדו"ח הבדיקה. בעיקרון צריך לעשות מה שהמליץ הרופא הבודק. זו מומחיותו
זה מה שמוריד דם כאילו? אני רק מנסה להבין לא לעצבן תודה רבה על כל התשובות
התבלבלתי לגמרי! קראתי את הסיכום עכשיו.. מצאו 2 פוליפים והוציאו אותם כבר אתמול באותה בדיקה! חח חשבתי שיוציאו בעתיד... העיקר אני אחרי ומרגישה עכשיו יותר טוב ב"ה איזו הקלהה להיות אחרי 😄😄 תודה!!!