טיפול לפיסטולה ללא אבצס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מבדיקת MRI מ12/2017 מודגמת פיסטולה פריאנלית טרנס ספינטרית קדמית ימנית עם פתח פנימי בשעה 11 ומהלך קדמי , הטרקט באורך 4 ס"מ ומסתיים בשומן התת עורי אין לי זיהמים או הפרשות לא אושרתי להרדמה בגלל בעיות לב מדי שבועיים היא מתנפחת ואז יש יותר כאבי לחץ ואז אני דוקר אותה במחט יוצא קצת דם והנפיחות יורדת האם אפשר לטפל בהרדמה מקומית או בשיטה אחרת שמעתי מאחד הרופאים שיש פסטולה סינוסית מה המשמעות של זה
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לטפל בפיסטולה כדי למנוע סיבוך אפשרי של מורסה. אם לא אושרת להרדמה כללית בשל בעיית לב ניתן לבצע טיפול בהרדמה מקומית או לשקול טיפול בהזרקת דבק ביולוגי
(מספר מקשר)