פיסורה בהריון ומשפחת ניפדיפין
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מפיסורה כבר כמה שנים וכעת בהריון המצב החמיר מאד, מלווה בדימום וכאבים בכל יציאה. עד ההריון הצלחתי לשלוט בבעיה עם תזונה ותוספי סיבים. כעת קיבלתי משחת ניפדיפין 2% אבקש לדעת האם יש מניעה להשתמש במשחה זו במהלך ההריון ואם יש תרופות שנחשבות אפילו בטוחות יותר לעובר? כמו כן, האם כדאי לשקול ניתוח קיסרי מאחר והמצב אכן עשוי להחמיר בלידה רגילה? תודה.
אין בעיה להשתמש בניפדיפין בזמן הריון. לגבי ניתוח קיסרי-התייעצי עם הגניקולוג שלך
שלום רב, אני סובלת מטחורים כבר המון שנים ועכשיו בהריון בשבוע 22 והמצב החמיר. שוקלת לעבור טיפול באמצעות האל דופלר.. האם ניתן לבצע את השיטה הנ״ל בזמן הריון? אודה לתשובתך