פי הטבעת נהיה חבוי בישבן ממש
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 43 בחודש האחרון אני מרגיש כיאלו פי הטבעת שקע ונהיה חבוי בפנים בתוך הישבן . יש לציין ,שבארבעה האחרונים אני עושה אופני כושר והישבן התחטב ונהיה צר אני מרגיש שכיאלו אני יושב על עצם בישבן ,כי ממש התחטב ונהיה שרירי ומוצק בדרך כלל אחרי התפנות צואה אני מנקה את פי הטבעת מכניס שם סבון ומנקה אבל שמתי לב שקשה להכניס לשם אצבע כי כיאלו הוא שקע ונכנס בפנים אין לי בעיה בפינוי הצואה היא יוצאת חלק ובלי בעיה ופי הטבעת מתרחב מה שכן אני סובל מעצירות לפעמים ומשתמש בחוקן קטן כדי לפנות את הצואה אני ממש מודאג בחיים לא סבלתי מדבר כזה שפי הטבעת נהיה חבוי כיאלו בפנים וקשה לי להכניס אצבע ולנקות שם רציתי לדעת האם התופעה הזו קרתה בגלל שימוש בחוקנים או בגלל שהישבן התחטב ונהיה ממש רזה עד שקשה לי לשבת עליו בגלל שהוא הפך נורא שרירי אשמח לתשובה .