בליטה בפי הטבעת לאחר יציאה קשה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לפני כמה ימים היו לי שתי יציאות קשות מאוד שבהן הייתי צריך להשתמש בלחץ רב כדי לגרום להכל לצאת. למחרת הבחנתי בסוג של גוש/בליטה ממש בצמוד לפי הטבעת. הבליטה קצת כואבת וטיפה מפריע לי לשבת אבל היא אינה מדממת. אני לא יודע מה זה יכול להיות, בינתיים לפי בדיקתי זה נראה לי יכול להיות טחור חיצוני כלשהו. אשמח לעזרה, מה זה יכול להיות?
על פי התיאור מדובר בטחור חיצוני שאינו טחור אלא שטף דם תתעורי על שפת פי הטבעת שנוצר כתוצאה מהלחצים שהפעלת. ניתן להשתמש בכל משחה לטחורים או לא לטפל. זה חולף מעצמו כשהתוכן הדמי נספג.
תודה רבה על התגובה המהירה. הרגעת אותי
רק עוד שאלה, כמה זמן זה אמור לקחת עד שזה יעלם?